Schudnąć inteligentnie i mieć figurę na sukienkę Gosi Baczyńskiej

W poprzednim wydaniu Food Today uwagę zwraca, że utrzymanie idealnej masy ciała promuje dobre zdrowie, obecnie część populacji zmaga się z nadwagę lub otyłością istotne jest, że sto milionów lat dziedziczności sprzyjały głodowaniu – jak dawkować African Mango, ci którzy zgromadzili tłuszcz w tych czasach wiedzą, że utrata wagi jest zatem bardzo trudna dla większości ludzi i że diety i cudowne leki nie są w stanie pomóc w utracie wagi.

Więc, co należy zrobić, aby zmniejszyć swoją wagę i nosić gosia baczyńska sukienki?

gosia baczyńska sukienki
Jedynym sposobem, aby schudnąć jest upewnienie się, że regularne, spożycie żywności dostarcza znacznie mniej energii (wyrażona w kcal lub kJ) niż wydatki na ciepło ciała, aby przeprowadzić normalne działania i praktykować ćwiczenia fizyczne. Podczas zmniejszania spożycia pokarmu, przemiana materii zmniejsza się o około 15%. Margines między wydatkowaniem energii, a dostarczonej przez diety musi wynosić co najmniej 25%, a korzystnie 40%. Jeśli kobieta, która zazwyczaj pochłania 2000 kcal w wyniku diety, która dostarcza 1500, margines między jej zmniejszoną utylizacją (2000-15%), a jego spożycie jest tylko 200 kcal dziennie. Oznacza to, że będzie trwać dłużej niż 5 tygodni strata 1 kg, zmniejszenie masy ciała niedopuszczalne.

Zatem, jeżeli odstęp energii jest niewystarczający, zmniejszenie masy ciała jest tak powolne, że motywacja zostanie utracona. Normalne zużycie kalorii większości kobiet, chyba że robią regularnie bardzo intensywne ćwiczenia, to około 2000 kcal dziennie. Nadwaga zwiększa tę wartość, ale ponieważ powoduje to jeszcze bardziej siedzący tryb życia, jest bardziej rozsądne rozważenie 2000kcal jako odniesienia. Mężczyźni zwykle zużywają więcej energii, ale to nie jest najlepsze, aby brać te dane pod uwagę i nie mogą nosić  gosia baczyńska sukienki . Mężczyźni, w rzeczywistości, zgodnie z tą samą dietę, schudną szybciej i jest to zaletą, ponieważ mężczyźni są zwykle mniej cierpliwi jeśli chodzi o zmniejszenie wagi.
Ostatnie badania potwierdziły, że gdy gubisz kaloriemasę niezależnie od diety, stracona masa ciała (rozważając pierwszy tydzień później, gdy strata składa się z 20% węglowodanów rezerwowych i 80% woda) to składa się zawsze z 75% tłuszcz i 25% innych składników organizmu (w tym z białka). Stąd, strata z 1 kg wymaga całkowitych wydatków 7,000 kcal. Na tej podstawie może wykazać, że przy udziale:
• 1200 kcal dziennie (średnia ilość widoczna w diecie ), utrata masy ciała wynosi około 0,3-0,7 kg na tydzień
• 800 kcal dziennie, strata wynosi około 0,7-1,4 kg tygodniowo
• 500 kcal dziennie, strata wynosi około 1,5-2,5 kg tygodniowo

Ale czy jest idealna dieta?

Niestety odpowiedź brzmi „nie”. Ten kto byłby w stanie stworzyć taką dietę może by stał się multimilionerem w krótkim czasie. Jeśli chodzi o jedzenie, każdy ma swoje preferencje. W rezultacie, wiele osób pracujących w tej dziedzinie rozpozna, że mając możliwość wyboru pomiędzy różnymi dietami które są uważane za korzyść pod warunkiem, że środki te spełniają zasady, które zapewniają bezpieczeństwo nawet podczas długotrwałego przyjmowania. Już niedługo będziesz mogła założyć sukienkę Gosi Baczyńskiej

Więc co to są te wymogi bezpieczeństwa?
• Minimalne dzienne spożycie białka powinno wynosić 50 gramów. Obecnie poziom ten jest niższy, ale to jest opinia ekspertów z całego świata, że jest godna polecenia dodatkowa ilość.
• Minimalne dzienne spożycie tłuszczów, w celu zapewnienia właściwego spożycia kwasów tłuszczowych oraz wsparcie przepływu żółci, wynosi około 7 gramów dziennie.
• Przy dziennej dawce do 1400 kcal wywnioskujemy, że jest to praktycznie niemożliwe, po diecie złożonej z normalnych pokarmów zapewniają organizmowi w dłuższej perspektywie, odpowiednie witaminy, a zwłaszcza minerały. W tym przypadku dieta powinna zawierać witaminy i suplementy mineralne lub ich związki żywności zamienne, które zapewniają co najmniej minimalny wkład elementów kluczowych (zwłaszcza białka, witamin i minerałów).
• Ponieważ w trakcie diety można stracić dużo płynów, spożycie płynów nie powinno zawierać dużo kalorii .. Jeśli po tych kilku prostych zasadach, nie jest łatwo trzymać się diety? Znowu odpowiedź brzmi „nie”. Dieta jest naprawdę męczące, ale poniższe wskazówki mogą być pomocne.
• Początkowo nie należy zadawać sobie celu odchudzania zbyt trudnego do osiągnięcia. Tracąc tylko 5-10% swojego ciężaru zmniejszasz wiele problemów zdrowotnych. Musisz schudnąć trochę w czasie, w sposób inteligentny.
•znajdź wiele osób grupę sympatyków lub indywidualną zachęta to pomaga.
• Motywacja będzie niezbędna – na pewno sukienka Gosi Baczyńskiej będzie wystarczająca.
• Wiele osób uważa, że indywidualna zachęta jest pomocna w grupie.
Niestety z nadwagą trudno wykonać wiele aktywności fizycznych w wystarczającej ilości tak, że może dawać dobre wyniki. Osoby te powinny jednak być zachęcane do wytrwania. Przede wszystkim trzeba mieć świadomość, że ciężar, który straciłeś nie powinien wrócić. Ale to będzie tematem przyszłego artykułu Food Today.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *