African Mango z apteki jest najlepszym sposobem na zrzucenie zbędnych kilogramów

Produkt to prawdziwa bomba składników odżywczych i enzymów.Układ pokarmowy: ostre i przewlekłe zapalenie błony śluzowej żołądka, zaburzenia równowagi flory jelitowej, zaparcia.Zaburzenia trawienia: uczucie pełności, wzdęcia.Układ mięśniowo-szkieletowy: Dna moczanowa (kwas moczowy), bóle mięśniowe (kwas mlekowy), uraz kręgosłupa, ból pleców, osteoporoza, zespół szyjki macicy, zapalenie stawów, choroba zwyrodnieniowa stawów, reumatyzm.Skóra, włosy, zęby: Łysienie, łamliwe paznokcie, próchnica, choroby przyzębia, grzybica, trądzik u młodzieży i dorosłych, skazy skórne, cellulit.Metabolizm: african mango apteka a odchudzanienadwaga, nadmierne spożycie żywności, sytości tylko po słodyczach, cukrzyca, zwiększenie masy ciała, kamienie nerkowe.Układu sercowo-naczyniowego: nadciśnienie tętnicze, udar mózgu, choroba wieńcowa, zaburzenia krążenia kończyn górnych i dolnych, zawroty głowy, bóle głowy, choroby serca.Ogólny stan zdrowia: odporność, przewlekły ból, depresja,  symptomy nerwowości i stresu, z nadmiernego wysiłku  treningowego w sporcie, syndrom chronicznego zmęczenia.

Niedożywienie i złe odżywianie

Wiele osób mieszkających w krajach uprzemysłowionych głoduje naprzeciw pełnych garnków. Jedzą zbyt wiele kalorii (pustych), tłuszczów i białek zwierzęcych, a zbyt mało ważnych substancji, które znajdują się głównie w owocach i warzywach. Ze względu na brak witamin i minerałów w naszym pożywieniu (na przykład w  ostatnich latach ilość witaminy C zawartej w jabłkach zmniejszyła się 80%) przewidywany brak substancji witalnych. Możesz jednak uzupełniać te witaminy suplementami. Dla African Mango apteka to miejsce gdzie jest najlepiej je kupić. Ze względu na ciągły wzrost złych warunków życia, z ‚zanieczyszczeniami powietrza, hałasem i stresem,  bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy  większej ilości witamin, minerałów i innych niezbędnych składników odżywczych w celu zapobiegania chorobom i przedwczesnym oznakom starzenia, więc najlepiej, aby dać naszemu organizmowi diety pełnej świeżych owoców i wielu warzyw, a także suplementy diety, naturalne i zrównoważone jak sok z liści jęczmienia.

African Mango w aptekach preparat numer 1 

Produkt  został opracowana przez jednego z najważniejszych naukowców farmaceutycznych i innowatorów z Japonii, dr Yoshihide Hagiwara, aby pomóc naszemu organizmowi uzbroić się w wiele ważnych składników odżywczych, których często brakuje w naszej codziennej diecie, ale  których nasz organizm potrzebuje do utrzymania zdrowia i optymalnej wydajności. African Mango z apteki jest bogaty w chlorofil i składniki odżywcze, zawierający sproszkowany sok z liści jęczmienia z kwalifikowanych uprawy organicznych. Próbował on ustabilizować doskonałe właściwości odżywcze i aktywności enzymatyczne liści jęczmienia.I bogate w składniki odżywcze, takie jak minerały, witaminy, aminokwasy (wszystkie niezbędne), enzymy, pierwiastki śladowe, naturalne przeciwutleniacze (m.in. dysmutazy ponadtlenkowej i flawonoidy).To potężne detoksykator, ponieważ chlorofil i enzymy zapobiegają gromadzeniu i ułatwiają eliminację toksyn i zanieczyszczeń, takich jak metale ciężkie. Ponadto, African Mango zawiera maltodekstrynę (złożony węglowodan, które działają jako stabilizatory substancji odżywczych) oraz ryż brązowy proszek (aby zapewnić dodatkowe witaminy B oraz poprawę spójności proszku). african mango i zdrowie

Jedną z pierwszych weryfikowalnych oznak działania tego produktu jest przyspieszony wzrost włosów i paznokci z powodu wysokiego stężenia żywych enzymów, białka roślinnego, i efektów alkalicznych zielonej magmy. African Mango zawiera wiele składniki odżywcze, które wspierają produkcję ATP, które jest źródłem energii dla organizmu. W przeciwieństwie do kofeiny i innych stymulantów, które zmniejszają zapasy energii, African Mango zwiększa zdolność komórek do produkcji energii i nie będzie zakłócać snu i relaksu. African Mango ma tylko 20 kalorii na porcję i mnóstwo składników odżywczych, takich jak witaminy, minerały, aminokwasy, enzymy i białka: doskonałe uzupełnienie podczas programu odchudzającego.

Każdy farmaceuta z apteki African Mango uzna za produkt doskonały dla osób ćwiczących w siłowni.

silownia z mangoPreparat ma wysoką wartość odżywczą, ale bardzo mało kalorii, jest niezwykle bogata w przeciwutleniacze, bardzo ważne dla sportowców, ponieważ ćwiczenia wytwarzają więcej wolnych rodników niż normalnie, wykorzystują większe ilości tlenu.African Mango nie ma przeciwwskazań dla osób z cukrzycą lub dla tych którzy mają nierówny poziom cukru we krwi: zawiera maltodekstryny które są kompleksem węglowodanów, a nie cukier prosty, który uwalnia energię powoli i nie powoduje wzrostu poziomu cukru we krwi. Jak w każdej chorobie, nadal zaleca się konsultacje z lekarzem.Dostępny w aptece African Mango jest bezpieczne dla osób z nietolerancją glutenu. Jest również stosowany w okresie ciąży, a także jest wskazane dla dzieci: porcja preparatu zapewnia bogatą równowagę niezbędnych substancji odżywczych i jest odżywczym odpowiednikiem zielonej sałaty. Jest to bezpieczny suplement, naturalny i odżywczy.Jest to produkt całkowicie naturalny z roślin z certyfikowanych upraw ekologicznych. Jako takich, nie ma znanych skutków ubocznych  nie powodują też  żadnej interakcji z lekami lub innymi substancjami. Można zatem stosować je, z ufnością, nawet jednocześnie z innymi lekami lub przy innych szczególnych zabiegach leczniczych.
Składniki:

Wyciąg proszkowy z młodego jęczmienia pochodzi z upraw ekologicznych, maltodekstryna (kompleks węglowodanów), brązowy ryż. Certyfikowane uprawy organiczne i przetwarzanie zgodnie z ustawą Organic Foods California 1990. Nie zawiera dodatków cukru, soli, konserwantów chemicznych, barwników ani dodatków. Wolne od produktów zwierzęcych, glutenu, soi, pszenicy i drożdży.

Dietetyczne instrukcje:

  • Odtruwa
  • przeciwutleniacz
  • Poprawia trawienie i przyswajanie
  • Zapobiega deficytom enzymów
  • Równoważy naturalne pH
  • Zapobiega zaparciom
  • Zmniejsza objawy zapalenia stawów

Jak uniknąć blokady odchudzania kiedy przestrzegasz diety

Oto 6 kroków, dzięki którym można zapobiec organizmowi wchodzić w tryb gromadzenia i zatrzymania utraty wagi.

1) Pierwszą rzeczą którą trzeba zrobić jest określenie swoich wymagań, minimalne dzienne spożycie kalorii i nigdy nie spadaj poniżej.

Gdy przestrzegasz diety ważne jest, aby określić minimalne wymogi kaloryczne (podstawowe) i nigdy nie spadnie poniżej. NIGDY. Zbyt często obserwuje się diety gdzie poziom kalorii jest zbyt duży, zbyt niski, nawet znacznie poniżej podstawowej przemiany materii.

Powoduje to tryb akumulacji.

Aby mieć pewność, i nie wpaść w tryb akumulacji musisz być w stanie określić minimalną ilość kalorii, które można spożyć, nie powodując spowolnienia metabolizmu, a więc uznać to za limit, poniżej którego nie schodzą.

2) tworzenie deficytu kalorycznego.

Aby stracić tłuszcz na pewno trzeba stworzyć mały deficyt kaloryczny. Ale właściwe podejście to zmniejszyć nieco spożycie kalorii wykorzystując sygnał metaboliczny, niektóre pokarmy są wysyłane do mózgu, aby umożliwić organizmowi spalać tłuszcz.

Najczęstszymi wytycznymi jest, zmniejszenie spożycia kalorii o 500-1000 kalorii dziennie niż twój poziom kalorii utrzymania. 500 kalorii deficytu dziennie oznacza stworzenie tygodniowego deficyt 3500 kalorii, co stanowi ilość kalorii zawartych w około jednym funcie tłuszczu.

talerz-dieta

Więc teoretycznie byłaby to strata około pół funta tłuszczu tygodniowo. Z deficytem 1000 kalorii na dzień powinien raczej stracić około 1 kg tygodniowo.

W rzeczywistości, utrata tkanki tłuszczowej nie wynika dokładnie z tej zasady i sugeruje, aby zmniejszyć spożycie kalorii o 500-750 kalorii na dzień, w porównaniu do poziomu utrzymania. Resztę można osiągnąć odrobiną aktywności fizycznej. Dzięki tej strategii można uzyskać maksymalne rezultaty w utracie tkanki tłuszczowej.

W mojej pracy, jednak wolę używać metody procentu, który w moim doświadczeniu jest bardziej prawidłowy i bezpieczny. Pozwala mi lepiej dostosować deficyt, unikając ryzyka nadmiernego zmniejszenia spożycia kalorii i kończy się w trybie akumulacji.

Aby rozpocząć należy zmniejszyć o 15-20% spożycia kalorii. To jest sprawiedliwe, deficyt kalorii pozwala spalić tłuszcz i zachować beztłuszczową masę ciała (patrz punkt 3).

Jeżeli zostanie wciśnięty powyżej 20% może spowodować utratę mięśni i spowolnienie metabolizmu. Tak duży deficyt jest właściwy i mądrze wykorzystuje strategie cykli, czyli zwiększa spożycie kalorii w regularnych odstępach czasu, aby oszukać ciało.

 Zasadniczo należy zawsze zaczynać  od małego deficytu i zmniejszenia ilości kalorii w sposób stopniowy, aż do maksymalnego deficytu, zamiast robić to w jednym kroku. 

Widzieliśmy, że diety które tworzą duży deficyt kalorii przyczyniają się do utraty mięśni i wywołują tryb akumulacji. Więc lepiej spalić minimum kalorii podczas ćwiczeń, a nie nadmiernie ograniczyć kalorie poprzez żywność.

Paradoksalnie, najlepsze podejście do utraty tłuszczu jest jeść więcej, w pewnych porach dnia, co pozwala organizmowi produkować tyle leptyny (co sygnalizuje organizmowi przyspieszyć metabolizm) poprzez dobór odpowiednich pokarmów i zrobić minimum wysiłku ( tlenowych i beztlenowych), która pozwala nam spalić nadmiar tłuszczu bez spowalniania metabolizmu. dieta-i-odchudzanie

 Tutaj zalety tego wzoru:

– Przyspiesza przemianę materii

– Tworzy deficyt kaloryczny bez wyzwalania trybu akumulacji

– Jest to zdrowy nawyk, a następstwo surowej diety o niskiej zawartości tłuszczu  może być szkodliwe i sprawia, że można odzyskać wagę.

– Podnosi ciężar, lub zrobić sprawozdania z ćwiczeń aerobowych organizmu do utrzymania masy mięśniowej i nie wypalić go na energię .

– Zwiększa aktywność enzymów, hormonów stymulujących spalanie tłuszczu

– Zwiększa wrażliwość komórek na insulinę tak , że węglowodany są spalane na energię i przechowywane jako glikogen, a nie tkanka tłuszczowa.

 

3 ) Aby zbudować i utrzymać mięśnie.

Od mięśni tkanki aktywnej metabolicznie, która pomaga spalić kalorie , nawet w spoczynku, podczas snu lub podczas oglądania telewizji, ważne jest, aby zbudować i  ją utrzymać przekształcić w maszynę do spalania tłuszczu.

Więcej mięśni = więcej spalonych kalorii . 

4 ) Jedz częściej i nigdy nie opuszczaj posiłków.

posilek-dla-osob-na-diecie Ciało interpretuje pominięte posiłki jako stan niedożywienia, a więc ma tendencję do spowolnienia metabolizmu i magazynowania zapasów tłuszczu. Aby tego uniknąć trzeba by było poprawne jeść co trzy godziny, nawet małe przekąski. W ten sposób można się przyzwyczaić do jedzenia więcej niż kiedykolwiek robiłeś, unikanie trybu głodu i akumulacji. Ponadto, jeżeli jednostka nie otrzyma pokarmu przez ponad 3 godziny, lub 3 i pół godziny, zaczyna to wpływać na masę mięśni. Ten sygnał „kanibalizm” jest interretto przez częste przekąski.

5) Nigdy nie pozostawaj w deficycie kalorii zbyt długo.

Gdy pomimo znacznego deficytu kalorii nie jest już obserwowana utrata masy ciała, ponieważ osiągnęła zastój, na ogół tendencja do wzrostu deficytu, nawet przy obniżeniu dziennych kalorii.

Chociaż czasami może działać rozbijając zastój, częściej powoduje dalszy „impigrimento” metabolizmu. Najlepiej byłoby, zwiększać kalorie przez kilka dni lub nawet kilka tygodni.

Mechanizmy regulacji masy ciała działają zmniejszając wydatek energii w obecności deficytu kalorii lub zwiększając je w przypadku kalorii nadmiaru (oczywiście trzeba działać w najlepszym okresie dnia, tylko w tym przypadku, zwiększa się tempo przemiany materii). Czasowe zwiększenie kalorii po osiągnięciu zastoju da „attuators” ciało, które nie jest już w stanie niedożywienia i może wznowić spalanie kalorie. Jest to strategia cykli, z której czasem korzystają  moi pacjenci w konkretnych przypadkach. Większa redukcja kalorii potwierdzona i okazuje się być ważne, aby okresowo co drugi dzień było „hiper i hipo kaloryczny”. Oczywiście wszystko będzie oceniana indywidualnie dla każdego przypadku na podstawie uzyskanych wyników.

 6 ) Schudnąć powoli. Działać cel jeden funt na 1 funt tygodniowo.

Nie daj się wciągnąć w pośpiech. Najlepszym sposobem, aby stracić tłuszcz na stałe, bez utraty mięśni, to schudnąć powoli, unikając ostrych cięć kalorii.

Celem jest maksymalnie 1 funt na tydzień. Jest to rozpoznawane jako wytyczne standard dla bezpiecznego odchudzania.

Gdy tracisz więcej niż 1 kg prawie zawsze jest to również utrata mięśni, chyba że istnieje ogromna ilość masy, aby ją stracić. Ale dla większości ludzi, tracąc więcej niż 1 kg na tydzień oznacza, że należy jeść więcej (ponieważ traci się mięśnie), zamiast jeść mniej.

Schudnąć inteligentnie

W poprzednim wydaniu Food Today uwagę zwraca, że utrzymanie idealnej masy ciała promuje dobre zdrowie, obecnie część populacji zmaga się z nadwagę lub otyłością istotne jest, że sto milionów lat dziedziczności sprzyjały głodowaniu, ci którzy zgromadzili tłuszcz w tych czasach wiedzą, że utrata wagi jest zatem bardzo trudna dla większości ludzi i że diety i cudowne leki nie są w stanie pomóc w utracie wagi.

Więc, co należy zrobić, aby zmniejszyć swoją wagę?

licz-kalorie
Jedynym sposobem, aby schudnąć jest upewnienie się, że regularne, spożycie żywności dostarcza znacznie mniej energii (wyrażona w kcal lub kJ) niż wydatki na ciepło ciała, aby przeprowadzić normalne działania i praktykować ćwiczenia fizyczne. Podczas zmniejszania spożycia pokarmu, przemiana materii zmniejsza się o około 15%. Margines między wydatkowaniem energii, a dostarczonej przez diety musi wynosić co najmniej 25%, a korzystnie 40%. Jeśli kobieta, która zazwyczaj pochłania 2000 kcal w wyniku diety, która dostarcza 1500, margines między jej zmniejszoną utylizacją (2000-15%), a jego spożycie jest tylko 200 kcal dziennie. Oznacza to, że będzie trwać dłużej niż 5 tygodni strata 1 kg, zmniejszenie masy ciała niedopuszczalne.

Zatem, jeżeli odstęp energii jest niewystarczający, zmniejszenie masy ciała jest tak powolne, że motywacja zostanie utracona. Normalne zużycie kalorii większości kobiet, chyba że robią regularnie bardzo intensywne ćwiczenia, to około 2000 kcal dziennie. Nadwaga zwiększa tę wartość, ale ponieważ powoduje to jeszcze bardziej siedzący tryb życia, jest bardziej rozsądne rozważenie 2000kcal jako odniesienia. Mężczyźni zwykle zużywają więcej energii, ale to nie jest najlepsze, aby brać te dane pod uwagę. Mężczyźni, w rzeczywistości, zgodnie z tą samą dietę, schudną szybciej i jest to zaletą, ponieważ mężczyźni są zwykle mniej cierpliwi jeśli chodzi o zmniejszenie wagi.
Ostatnie badania potwierdziły, że gdy gubisz kaloriemasę niezależnie od diety, stracona masa ciała (rozważając pierwszy tydzień później, gdy strata składa się z 20% węglowodanów rezerwowych i 80% woda) to składa się zawsze z 75% tłuszcz i 25% innych składników organizmu (w tym z białka). Stąd, strata z 1 kg wymaga całkowitych wydatków 7,000 kcal. Na tej podstawie może wykazać, że przy udziale:
• 1200 kcal dziennie (średnia ilość widoczna w diecie ), utrata masy ciała wynosi około 0,3-0,7 kg na tydzień
• 800 kcal dziennie, strata wynosi około 0,7-1,4 kg tygodniowo
• 500 kcal dziennie, strata wynosi około 1,5-2,5 kg tygodniowo

Ale czy jest idealna dieta?

Niestety odpowiedź brzmi „nie”. Ten kto byłby w stanie stworzyć taką dietę może by stał się multimilionerem w krótkim czasie. Jeśli chodzi o jedzenie, każdy ma swoje preferencje. W rezultacie, wiele osób pracujących w tej dziedzinie rozpozna, że mając możliwość wyboru pomiędzy różnymi dietami które są uważane za korzyść pod warunkiem, że środki te spełniają zasady, które zapewniają bezpieczeństwo nawet podczas długotrwałego przyjmowania.

Więc co to są te wymogi bezpieczeństwa?
• Minimalne dzienne spożycie białka powinno wynosić 50 gramów. Obecnie poziom ten jest niższy, ale to jest opinia ekspertów z całego świata, że jest godna polecenia dodatkowa ilość.
• Minimalne dzienne spożycie tłuszczów, w celu zapewnienia właściwego spożycia kwasów tłuszczowych oraz wsparcie przepływu żółci, wynosi około 7 gramów dziennie.
• Przy dziennej dawce do 1400 kcal wywnioskujemy, że jest to praktycznie niemożliwe, po diecie złożonej z normalnych pokarmów zapewniają organizmowi w dłuższej perspektywie, odpowiednie witaminy, a zwłaszcza minerały. W tym przypadku dieta powinna zawierać witaminy i suplementy mineralne lub ich związki żywności zamienne, które zapewniają co najmniej minimalny wkład elementów kluczowych (zwłaszcza białka, witamin i minerałów).
• Ponieważ w trakcie diety można stracić dużo płynów, spożycie płynów nie powinno zawierać dużo kalorii .. Jeśli po tych kilku prostych zasadach, nie jest łatwo trzymać się diety? Znowu odpowiedź brzmi „nie”. Dieta jest naprawdę męczące, ale poniższe wskazówki mogą być pomocne.
• Początkowo nie należy zadawać sobie celu odchudzania zbyt trudnego do osiągnięcia. Tracąc tylko 5-10% swojego ciężaru zmniejszasz wiele problemów zdrowotnych. Musisz schudnąć trochę w czasie, w sposób inteligentny.
•znajdź wiele osób grupę sympatyków lub indywidualną zachęta to pomaga.
• Motywacja będzie niezbędna
• Wiele osób uważa, że indywidualna zachęta jest pomocna w grupie.
Niestety z nadwagą trudno wykonać wiele aktywności fizycznych w wystarczającej ilości tak, że może dawać dobre wyniki. Osoby te powinny jednak być zachęcane do wytrwania. Przede wszystkim trzeba mieć świadomość, że ciężar, który straciłeś nie powinien wrócić. Ale to będzie tematem przyszłego artykułu Food Today.